آرزوها
آرزوها



 

تقدیم به کسی که مثل هیچکس نیست !

من به خاطر دارم،

كه در آن روز پر از عشق و صفا

اولين بار سر راه نسيم ،  روبه روي كوچه 

تو مرا محو نگاهت كردي

و به خاطر دارم ،

كه در آن وقت مه آلود قشنگ، ناگهان زير پل عاطفه ها

قطره قطره باران ، روي دلهاي پر از مهر و صفامان باريد

من تمام ذهنم نفس و هوش ودلم ، مولكو لهاي وجودم،

همه در چشم تو سو سو ميزد ؛  و تو هم منتظر يك لبخند

و من اما انگارمحو و خاموش ، فقط مات نگاهت بودم

و تو گفتي : آهاي دختر خوب ، اسمت چيست ؟

و نگاهت كردم ؛

پس تو لبخند زدي  و دوباره گفتي

آمدم بين گل شبوها ، كه ببينم

 نيست اينجا عشقي كه مرا تا لب عرفان ببرد ؟!

و تو لبخند مرا فهميدي ،

دست خود را به سويم آوردي

و تو فرياد زدي با صدايي زيبا

دختر عشق سلام !

بعد آواي صدايت ، در دلم غوغا شد

من به سويت نگران رو كردم

سرد وبي روح جوابت دادم : « سلام »

بعد هم از نگهت بر گشتم ؛ تا لب خانه خود من رفتم

و تو گفتي نامت ؟  من جوابت دادم  :

دختر شب بوها ، من یه پروانه ی سرگردانم

و از آن روز دگر مادر پير زمان

نام زيباي تو را بر دل پر ز صفايم حك كرد

..

پ.ن : من به خاطر دارم روز آشنائیمون را که دست به دستت دادم و پیمان

بستم که تنها تو باشی محبوب قلبم . ای اولین  آخر من !

.....

برای دانلود آرشیو مطالب آذرماه به روی لینک زیر کلیک راست کنید

و گزینه ی save Target as را کلیک کنید

:: دانلود مطالب آذر 88 ::

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 29 آذر 1388برچسب:, ساعت 1:4 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar